8 Ocak 2010 Cuma

PAPATYA FALI...

Özlüyorum:
Çocukluğumu
Merak Ediyorum:
Yaşlılığımı
-
İzliyorum:
Geniş Aile`yi
İzlemiyorum:
Yaprak Dökümü`nü
-
Oynamak İstiyorum:
Street Fighter 2
Oynamaktan Bıktım:
PES2010
-
Niye Yalan Söyliyeyim:
Sevmiyorum kışı
Doğru Söylemek Gerekirse:
Seviyorum yazı
-
Ne Zaman Kullanacağım:
Ferrari
Acaba Sahip Olabilirmiyim:
Maserati
-
Çok Mutluyum:
Sigarayı bıraktım
Ümid Ediyorum:
Herkez bırakır
-
Hiç Özlemiyorum:
Hayatımdan çıkardığım insanları
Sürekli Özlüyorum:
Gerçek dostlarımı
-
İçmeyi Seviyorum:
Kavaklıdere şaraplarını
İçmeyi Sevmiyorum:
Gazlı içecekleri
-
İzlerken Haz Alıyorum:
Futbol maçlarını
Arkadaş Birtürlü Alışamadım:
Basketbol maçları
-
Boyum:
1.81
Keşke Olsaydım:
1.91
-
Şiddetle Gitmek İstiyorum:
İzmir
Bedava Göndersen Gitmem:
Konya
-
Bence Yasaklanmalı:
Kıraathane
Bence Açılmalı:
Kumarhane
-
En Acayip Kural:
3 korner 1 penaltı
Artık Alıştık:
Sigara içilmez kuralları
-
Artık Almayın:
Magazin dergileri
Daha Çok Okunmalı:
Karikatür dergileri
-
Şu Saatte Yatmalıyım:
22:00
Şu Saatte Kalkmalıyım:
09:00
-
İhaleyi Alsın:
TRT
Maçlarda Yorum Yapmasın:
Ömer Üründül
-
Bırakın Artık:
"Issız Adam" plak modunu
Neyinize Yetmiyor:
CD Albümler
-
Artık Yeter:
Beyazıt Öztürk ile Beyaz Show
Haftanın 7 Günü Olsa İzlerim:
Okan Bayülgen ile Disco Kralı
-
Yıldırım Demirören yeeeeteeeeeer
Yıldırım Demirören yeeeeteeeeeer
-
Herzaman Giderim, Hiç Sıkılmam
Nişantaşı
Hiç Gitmem, Gidersem Bayar:
Sultanahmet
-
Biri Bunlara Dur Desin:
Yemekteyiz ve Acun Ilıcalı
Tekrar İzlemek İstiyorum
Beverly Hills 90210
-
Yeni Trend
Twitter
Baymaya Başladı
Facebook
-
Twitter Demişken:
Elif Dağdeviren ile Sosyal Alem
Bu da Güzel:
Mirgün Cabas ile Günlerin Getirdiği


Cenk

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder