28 Aralık 2009 Pazartesi

Kırık Kalpler Durağında Buluşmak Üzere...


"Tam 5 Yıl 5 Ay 27 gündür susuyorum...
Yaşıyorum, Görüyorum, Hissediyorum, Düşünüyorum, Yazıyorum
Ama Susuyorum...
Sanırım Artık Bir Şeyler Söylemenin Zamanıdır."
Demiş Sevgili Candan Erçetin, o çok beklenen albümünün kartonetinde sevenlerine seslenirken.
16 Aralık günü nihayet yeni şarkılarını dinleme şansına kavuştuk, oldukça sağlam bir albüm olmuş fikrimce. Bu kadar beklettiğine değmiş.
Erçetin, Ayşe Kulin’e ait “Bahar”, Cemal Safi’ye ait “Git” adlı şiirleri kendi müziğiyle yorumladı. Ayrıca geçmişin iki büyük ustasını da aynı şarkıda buluşturan Erçetin, 11. yüzyılda yaşamış şair, filozof ve bilim adamı Ömer Hayyam’ın rubaileriyle, 19. yüzyılda taşlama ustası, müzisyen, şair ve düşünür Neyzen Tevfik’in dizelerinden oluşan “Türkü”yü de besteledi.
16 şarkıdan oluşan albümde yer alan “Kader” ve “Gözler” adlı şarkılar 15 Ocak’ta vizyoan girecek olan “Kaptan Feza” adlı sinema filminin hikayesinden yola çıkılarak yazıldı. “Gölgesizler” filminin şarkısı “Ben Kimim” de albümde 15. sırada yerini aldı.

2000′li yılların başında Christian Castro’nun söylediği hafızalardan silinmeyen balad “Volver a amar”ı kendi yazdığı “Yalvaramam” adlı sözlerle yorumlayan Erçetin’in stüdyo çalışmaları 6 ay sürdü. Annem, Gamsız Hayat, Yaşıyorum gibi sevilen şarkılarının söz yazarı Aylin Atalay ve Onlar Yanlış Biliyor, Merak Ediyorum gibi hit şarkılarının ve daha birçoğunun söz yazarı Sinan, bu albümde de yeni şarkılara ilham verdi.

Arşivinizde bulunması mutlaka gerekli CDlerden biri olduğuna inandığım "Kırık Kalpler Durağında" albümünü bence daha fazla gecikmeden edinin, kendinize güzel bir yeni yıl hediyesi verin derim ben :)

Ayrıntılı bilgi için: http://www.candanercetin.com.tr/

Aydan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder