12 Ağustos 2009 Çarşamba

OLTAMA TAKILANLAR...


Her güzel şey çabuk bitermiş derler; evet doğru söylemişler; çünkü benim tatilimde hemen bitti. Aslında 10 günlük kısa bir tatildi fakat dolu dolu geçirince tatili, dinlenmiş ve zihnen yenilenmiş oluyorsunuz. Gece çok geç kalmadan yatılan ve sabah erkenden kalkılan tatilden yanayım ben. Genelde çıktığım tatillerde böyle yaparım.
-
Gelelim oltaya takılanlara;
Şehirler arası otobüs yolculuklarını hepimiz yapmışızdır. Nedendir bilinmez sigara içen ve otobüse binen her fert biranda 40 yıllık tiryaki kesilir ve yolcu alma esnasında bile hemen sigaraya sarılır. Evinizde gece uykunuzdan uyanıp kaç kez daha gözünüzü bile açmadan sigara yaktınız. Ama nedense otobüs yolculuklarında verilen her mola da (bu en kısa yolcu alma anı bile olsa) hemen sigara yakılır ve otobüse binerken son nefesin dumanı otobüsün içine üflenir.! İşte otobüs yolculuğunun en abuk hareketidir bu. Bende eski bir sigara içicisi olarak bu şekilde davrananları kınıyorum.
-
Yabancılar garip insanlar. Herşeyden çok memnunlar. Eğlenmeyi, aktiviteleri çok seviyorlar. En olmadık abuk sabuk şakaları bile hoşgörüyorlar. Otellerdeki saçma sapan animasyon şovlarda tek eğlenmeyen ırk biz Türk Milleti olsa gerek. En azından kendi adıma bu böyle. Nedense bugüne kadar gittiğim hiç bir otelde doğru düzgün bir şov izlemedim ya neyse...
-
Sadece yabancılar mı garip? Bizim Türk Milleti farklımı? Şezlongda uzanırken biranda başlayan ve acı acı çalan bir türkü ile irkildim. Arkama döndüğümde bir vatandaşımızın cep telefonunun çaldığını gördüm. Genelde cep telefonu ile bağırarak konuştuğumuzdan dolayı duymamak mümkün değil. Telefonda konuşan yurdum insanı ve etine dolgun irici bir bayan komşusuna şöyle söylüyordu;

"Allah belamı versin burada 20 çeşit yemek veriyorlar"
-
Cenk

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder