19 Temmuz 2009 Pazar

KÖRMÜSÜNÜZ...!

Hafta içi gazete almam. Genelde gazetelerin internet sayfalarını okurum. Bunun yanında internetten yayın yapan haber sitelerini ve blogları takip ederim. Ama adettendir diye hafta sonları gazete alırım, genelde kahvaltıda ve sonrasında kahvemi içerken okurum. Dünde herzamanki gibi hafta sonu aldığım gazetelerin yanında Vatan gazetesi alma gafletinde bulundum. Nedense bu sefer anlamadığım bir dürtü beni Vatan`a itti. Aldım ve eve geldim. Diğer gazetelerimi okuduktan sonra Vatan`a geçtim. Genelde iç haberler hemen hemen diğerleri ile aynı. Fakat spor sayfasına geldiğimde tuhaf iki haberle karşılaştım. Gerçi haberler tuhaf değil! gayet normal. Fakat bu haberlere fotoğraf basan kişi sanırım biraz tuhaf.
-
1.haber aşağıda:



Haber Gökhan Zan ile ilgili. Nedendir bilinmez haber beşiktaş sayfasının içinde ve aynı zamanda haberin üzerindeki fotoğraf ise forma tanıtımındaki defileden bir sahne.

-

2.haber ise şöyle:

Fenerbahçe Brezilya`lı bir futbolcu ile ilgileniyormuş. Aykut Kocaman transfer ile ilgileniyor ve anlaşmaya varmak üzereymişler. Buraya kadar normal.

Ya fotoğraf!

Bu habere bu fotoğraf mı koyulur! Futbolcunun yaptığı el hareketine dikkat eden yokmu? Kimse bunu görmez mi? Bu gazetenin spor müdürü yokmu? Bu haberleri, fotoğrafları kontrol eden bir birim yokmu? Yoksa herkez kafasına göre haber yazıp fotoğrafmı koyuyor?

Gaflette bulunarak aldığım Vatan gazetesini, bir daha almamak üzere dün gece çöpe attım. Aslında çöpe attığım Vatan gazetesi değil bu gazeteye verdiğim 75 kuruş`tu !!!

Cenk

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder